Litt septemberstrikk

Det klirrer i pinner her hele tiden for det nærmer seg jul og aller helst ville eg hatt alle gaver selvlaget,
kanskje eg klarer det,
kanskje ikke ?
Sannheten er vel at eg har ikke helt oversikt, men den oversikten må eg snart skaffe meg, for når vi nå er kommet godt i gang med oktober da går ukene fort frem mot jul.
Neste uke skal eg stoppe opp og ta meg tid til å se over alt som er klart og finne ut hva som mangler og så er det bare å håpe på at det ikke er altfor mye.

Litt av september strikket mitt :


Genser i Pure Merino fra Gjesdal


Liten modell med trøye strikket i bomullsgarn


Lue og hals til kalde høstdager strikket i Klompelompe Merinoull


Tykke labber til små føtter

Ha en fin uke med strikkepinne, heklenåler eller hva der enn holder på med !
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg