Galskap satt i system

God formiddag alle sammen.

I dag handler innlegget om galskap, sunn galskap spør du meg, galskap en kan bli helt hekta på …
nemlig Mandala Madness.
I lang tid har eg hatt lyst til å starte på denne typen galskap men eg har jo alltid så mange prosjekter på gang at eg har klappet meg selv på skulderen og sagt…slapp av nå, vent med det.
Men det er jo ikke alltid like lett å snakke til seg selv og selv om eg har 2 tepper eg holder på med allerede så klarte eg ikke la være.
Nei nå er Mandala Madness i gang.

Og gøy??? det er kjempegøy og spennende og alt på en gang.
Startet sist uke og når eg da skulle reise bort i helgen så var det liksom trasig å ikke ta med seg pc, stor boks med garn og starten på teppet.
Gledet meg til mandag for da skulle eg få hekle mer på det.
Skjønner dere ???, galskap, helt hekta allerede, det er jo kjempemorro!!
 

Eg hekler etter videoer på You Tube og har tatt bilde del for del etter at den har blitt ferdig.
Veldig lett å følge videoen og klarer en ikke forstå alt med en gang ja så repeterer en bare. Dama som hekler og prater er veldig behagelig og ho viser så godt at det er lett å forstå selv om det er engelsk.
 


 

Så nå starter eg hver dag eg kan med Mandala Madness, kjempefin start på dagen og står jammen opp før fuglene også bare for å få hekle litt på det, høres kanskje ikke helt klokt ut men sunn galskap spør du meg.
Og det vokser….og vokser.

 

Fortsetter det slik så ser eg ikke bort ifra at det blir flere lignende tepper laget av meg 🙂


Litt bilder av min Mandala Madness så langt må eg jo såklart ha med, eg er nå ferdig med runde nr 46
og skal starte på video del 7

 

Ha en flott ettermiddag og kveld denne torsdagen 🙂

6 kommentarer
    1. Du er flink. Eg får ikkje til å følge oppskrifter, så då blir det bare etter det eg føle for å hekle.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg