Julegavetanker i supervær ?

God morgen alle sammen.

Tenker nok mange, som meg, har gledet seg over et nydelig mai vær,  snakk om stabilt supervær !
Og eg nyter det, hver eneste dag.
De siste nettene har eg ikke engang vært inne om natten, nei eg har sovet ute også og da får en virkelig valuta for finværet.
Nyt det, nyt det , nyt det sier bare eg, det er ikke hvert år vi opplever noe slikt.

Men det betyr ikke at en ikke tenker lenger enn til i dag.
Når en gjerne vil lage hjemmelagde gaver til barn, barnebarn og andre så må en tenke litt hele året.
En kan ikke sette seg ned etter en flott høst og tenke i oktober at nei nå må eg få laget litt julegaver.
Da blir det ikke mye en rekker og da blir det stress.

Så her tenkes det julegaver hele året og godt er det for det er ikke alltid eg kommer i havn med alle uansett.
I år startet eg i januar, og er fornøyd så langt i år, for det er jo ikke bare julegaver en ønsker å lage, en har jo lyst til å lage litt annet og i tillegg kommer spontane ideer….noe som ikke mangler her hos meg i alle fall, så hendene jobber hele tiden.
Disse flotte sokkene med panneband til strikket eg mens eg var på tur i Nord Norge.
Akkurat nå strikkes og hekles det nok mest i bomullsgarn for eg blir så svett av ullgarnet i slik varme vi nå har.

Eg har sagt det høyt mange ganger, at skulle det skje meg noe så håper eg ikke det skjer noe med hendene og synet, for så lenge eg ser og har fungerende hender så skal eg har nok eg har lyst til.

Nok om jul og juletanker….nyt det nydelige været mesteparten av landet har og så håper eg resten av landet også får flott og varmt sommervær snart
Nyt dagen !

Ha en fin dag videre.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg