Mens vi venter på solen….reise/billed brev 1

God kveld til alle sammen 🙂

Eg har registrert at Vestlandet bader i sol og god temperatur så eg har bestilt sola nordover….og rekner med den kommer snart.
Dagen i dag har vært overskyet og med en kald vind, men det hindret meg ikke i å ta en tur ut, skal nå litt mer til en kald vind for å knekke meg tenker eg.
På stranda var det nydelig og tanken er å bruke litt tid en dag til å plukke litt skjell og ta med meg heim for å lage en uro av.

Egentlig var eg ute for å lete etter elgen….men fant ikke den i dag, derimot fant eg et reinsdyr.
Hadde dessverre ikke zoomlinsen med og ville ikke gå så altfor nær så eg skremte den så det ble ikke helt nærbilde i dag, men kanskje en annen dag.

Men bare timer etter at eg kom i går, mens vi satt ved kjøkkenbordet og spiste middag, såg eg ut vinduet og da gikk reinsdyret rett forbi.
En ikke helt vanlig opplevelse for meg når eg sitter og spiser middag så det var utrulig flott.
Eg måtte jo selvfølgelig springe etter kamera og forevige den når den gikk oppover veien fra huset.


En flott opplevelse 🙂

Utenom dagens tur har denne dagen blitt brukt til å “lande” for det hadde kroppen bruk for , prate sammen og strikke,
spise bacalao til middag for alle første gang i mitt liv og ellers slappe av.

En tur innom kirkegården hadde eg også og gikk en god runde og satte spor.
Spor som vil vaskes bort ved flo sjø og ved snøsmelting…..
men for alltid ligge i minnet og i dette blogginnlegget.


Om eg angrer på at eg er her istedenfor hjemme i 15 grader som det var i dag…??…
Nei det gjør eg ikke…..og solen kommer det vet eg 🙂

Ha en flott onsdagskveld alle sammen
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg