Såå koselig å vinne garn fra Hobbii :)

Så kjempekjekt å vinne garn fra Hobbii 🙂
Og så sette seg ned og velge hvilke farger eg ville ha.
Kunne jo valgt 10 forskjellige men det er jo kjekkest å vite at man har nok til noe man vil strikke….
så eg valgte 2 farger….5 nøster av hver

Her er fargene eg valgte 🙂

Så er det å finne ut hva en skal lage….så garnet ligger på lageret så lenge 😉
Prosjektene står nemlig i kø for alt en ønsker å strikke og hekle for ideer er der ikke mangel på.

Veldig takknemlig og glad for at akkurat eg ble vinner av den trekningen.

Ha en flott mandag alle sammen 🙂

2 kommentarer
    1. Atle Lundhaug: Ja si det du…aner ikke eg enda i alle fall 🙂
      Tar tiden til hjelp så får vi se 🙂
      Ønsker deg en så fin tirsdag som overhode mulig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg