Ikke nok garn jo….

God fredagskveld alle sammen 🙂

De 2 siste kveldene har eg ikke klart å komme meg i seng før langt på natt mildt sagt….
og grunnen er en hekleduk,
en blir så overivrig at klokken blir både 01 …og så 02 før en klarer slukke arbeidslyset.
Eg startet nemlig med å hekle en løper, med tanke på at dette ble sikkert et slikt prosjekt som ble tatt litt sånn innimellom andre ting, men der tok eg mye feil. Eg ble nemlig ganske hektet på denne løperen, en omgang til og bare en omgang til….ja der er sikkert mange som kjenner til akkurat den omgangen….som aldri blir ferdig 😉

Når eg så i dag tidlig….temmelig sliten etter lite søvn sitter og ser på løperen, halvferdig….og innser at eg rett og slett ikke har nok heklegarn til den andre halvparten….ja da ramler man litt i “do” for å si det slik.
I tillegg har eg fått garnet fra min mor, og det er sikkert ikke kjøpt etter 2010…..ja da kan en rive seg litt i håret.

Det store håpet er at min mor har et nøste til av samme garnet….. ???
Men det gjenstår å se, eg må dit og se om eg kan finne noe.
Finner eg ikke så blir det ingen løper av denne løperen, da har eg garn nok til å lage det til en brikke ved å bruke samme avslutting som i enden eg er ferdig med.
Håper virkelig eg finner et nøste til for eg hadde så lyst til å få laget løperen.

I kveld har eg prøvd å starte på noe nytt….med garn eg VET eg har nok av, men nei….kom ikke i gang med noen av mønstrene eg hadde.
Så mens eg sitter her og pønsker ut noe så startet eg på noe helt annet, hekler litt Mandala mønster eg som kan ende opp som en ny drømmefanger kanskje ?
Mangler ikke på ideer nemlig…..mangler bare heklegarn til løperen !

Ha en riktig fin fredagskveld 🙂
(og pass på at du har nok garn 😉 )

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg