Hadde ikke helt oversikten

I dag gjorde et et lite “stunt” da eg var ute og gikk.

Det startet veldig greit egentlig men så skulle eg velge vei, til venstre eller  til høyre ? ?? og valgte venstre eg og gikk på en liten sti til eg kom til dette huset, men så ble stien borte liksom, og det kunne se ut som det hadde gått et eneste menneske både her og der….eller et dyr kanskje, det var i alle fall ingen tydelig sti lengre og ingen skiltinger heller.

Å gå tilbake var vel ikke noe eg vurderte i heletatt så da ble det videre da, litt slik og litt sånn liksom og plutselig kommer eg ut av område med trær og inn i et område som ser rett og slett krigsherjet ut.
Trær og greiner og kupert terreng, stubbe og stokker alle steder og totalt umulig å skjønne hvilken vei eg skal gå.
Så da var det bare å gå da…. der det var lettest.
Så det ble både venstre og høyre og litt rundt i ring før eg endelig kom inn på en vei skogsmaskiner hadde kjørt i alle fall.

Men eg skjønte fort at den veien ledet meg bort fra der eg trudde eg skulle, så eg valgte å gå bort fra veien etter en stund, for så å gå i rett retning litt før eg måtte innse at der var det umulig å gå.
Det endte med at eg havnet inn på skogsmaskinveien lengre fremme og fulgte den i en bue for så å ende opp der eg hadde ment eg skulle.
Snakk om å gå omveier og rundt seg selv 😉


Midt inni dette landskapet finnes det mange høye gjerder, og innenfor gjerdet er det store hull….
eg skjønner ikke noe av dette.

Etter å ha kommet i litt lettere terreng finner eg dette skiltet, og dermed skjønner eg litt mer av de enorme hullene og de store gjerdene.
Ikke bare har eg rotet meg bort på turen….eg har også gått helt motsatt vei enn normalt ved å finne dette skiltet i enden av skogen 🙂

Eg kommer til et stort flatt område og da må eg jo være på dyrket mark tydeligvis,
men det viste seg å være noe helt annet, nemlig en gammel idrettsplass.
Er nok en tid siden her har vært noen idrett vil eg tro.


Så var det bare å trakke over idrettsplassen og ned den gjørmete veien før et tre laget en liten port til meg som om det var porten til sivilisasjonen for plutselig var der bolighus like ved.

Når eg ser på de to svarte prikkene på kartet under så må eg nå bare le.
Prikken til høyre var der eg startet å gå feil, prikken til venstre der eg endelig visst hvor eg var igjen.
Så liten avstand mellom de to prikkene 😉
Men lærte nå litt om området da !

 

Ha en flott kveld videre 🙂

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg