Større enn dåpsbarnet.

God formiddag alle sammen.

Tidlig oppe og sol fra blå himmel, det er en flott start på denne fredagen 🙂

Yngste barnebarn har nettopp blitt døpt, en fin og koselig dag der familien samles, å få samlet alle mine 5 barn med familier er noe eg setter pris på for det er ikke hver dag det skjer.

I anledning dåpen laget eg denne som var en del av dåpsgaven.
Startet litt sent med å lage den så den var ikke ferdig før kvelden før dåpen, slett ikke første gang ting blir ferdig i siste stund hos meg  😉

Mønsteret er kjøpt fra oneandtwocompany.com
Mønsteret var på engelsk med lett å forstå og gøy å lage og eg kommer nok til å lage flere ting fra mønster fra det nettstedet.
Det lys blå er interiørgarn og det sennepsgule og de andre fargene er i bomulls garn.

For å få se litt mer hvor stor den er kan dere se den sammen med dåpsbarnet dagen etter dåpen.


Lille Zeke har fått en venn for livet i denne karen 🙂

Ha en fin fredag alle sammen og ei riktig god helg ! 🙂
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg