Litt småstrikk må til

God formiddag alle sammen.

Denne uken prøver eg å ferdigstille 2 litt store prosjekt, ett i strikking og ett i hekling.
Om eg blir ferdig i løpet av uken er det jo ingen som vet enda, men innimellom slikt så blir det alltid laget litt mindre ting som blir fort ferdig.
Litt Marius strikk er gøy og dette skal bli en julegave….godt å fordele den jobben utover hele året.
Garnet som er brukt er Sportsragg.
Kjekt med slike fargerike sokker og med panneband til blir det et sett.
Eg droppet litt av mønsteret på pannebandet fordi eg ikke ville ha så stor bredde på det.

“Luedille” er det et par stykker i familien som lider av 😉 , ja det er jo så forskjellig hva vi er hektet på vi mennesker.
Lett tv strikk dette og fort gjort.
Den brune luen er strikket i dobbel Baby ull og den blå er strikket i Falk.
Begge har fått flotte dusker og eg har sydd en knapp på innsiden av lua så det er lett å hekte av dusken når luen skal vaskes.

Ha en fin og god onsdag alle sammen ! 🙂
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg