Litt nytt garn i posten

Når eg kom hjem kunne eg endelig hente pakken fra Hobbii på posten.
Den hadde ligget der noen dager, slik er det jo når en ikke allitd er hjemme,
så eg var veldig spent på å se fargene på garnet eg hadde bestilt.

Herlige farger i garnet Rainbow til kr 13 pr stk.
Bomullsgarn 8/4 , 50 g.nøster med 170 meter pr.nøste

I gul nyanser

og i grønn nyanser

Herlige farger og dette er bare 8 av de 60 fargene som finnes i dette garnet.
Gleder meg til å lage noe av disse nøstene 🙂 🙂

I samme slengen kjøpte eg også 5 nøster med rødt garn av det som var merket  Black Friday,
bomullsgarn 8/4 til 11 kr nøstet.
50 g nøster med 170 meter på nøstet
Julen kommer vel i år også så kan like godt ha rødt garn 😉

Ha en koselig kveld alle sammen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg