Kurven er tom og pledd nr 2 i 2018 er ferdig.

God formiddag alle sammen denne søndagen 🙂 og gratulerer til Norge med stafettgull i OL. 😉

Ja da er kurven med garn som eg tidligere skrev om så tom som den kan bli,
tråder er festet, heklet kant er ferdig og pleddet har fått en dusk i hvert hjørne.

Perfekt kveldsstrikk som går fort.

Pleddet er strikket i Peru Alpaca Bulky fra Ice Yarn og eg fant 2 nøster til i tillegg til dei eg sa eg hadde i sist innlegg om denne kurven, så totalt har eg brukt 26 nøster.
Strikket på pinne nr 8
La opp 150 masker.


Pleddet ble stort og tykt, en skal ikke fryse om en har dette over seg.
Størrelsen ble 180 cm langt og 140 cm bredt


Veldig fornøyd med resultatet 🙂 og kurven blir borte i det store pleddet 😉

 

2 kommentarer
    1. Atle Lundhaug: Takk for det 🙂 <3
      Prøver så godt eg kan, det er rekreasjon for meg å koble ut på den måten.
      Nå har eg ikke lest blogginnlegg fra deg i dag så vet ikke helt hvordan din dag har vært og føles litt dumt å skrive ha en fin kveld for eg vet jo at verken dager eller kvelder er så enkle for deg. Er utrulig slitsomt slik du har det, men eg skjønner jo at du ønsker å gjøre så godt du kan for at Eli skal ha det så godt som overhode mulig. Bare husk at du også må ta vare på deg selv....ingen andre gjør det. Viktig det også. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg