En fryd for øyet

I dag fikk eg se et helt nytt garn, nytt for meg iallefall 
og nettopp lagt på plass i hyller var det virkelig en fryd for øyet.
Så masse flotte farger, så mange kvaliteter og så ryddig og fint, eg kunne stått lenge der og bare sett og kjent på de forskjellige garntypene og de fine fargene.
Virkelig en fryd for øynene å se på😍

Det klødde virkelig i hendene etter å plukke med meg noen nøster……
i tillegg hadde 2 stemmer i hode mitt en STOR diskusjon…
den ble vunnet av stemmen som fortalte meg at eg ikke skulle handle garn i dag.
Den andre stemmen ville gjerne kjøpt med seg noen nøster…om ikke mer enn 2 nøster til 2 herlige kluter til kjøkkenet.
Men eg kom meg bort til kassen uten et eneste nøste!
Eg har jo mer enn nok garn sa eg til kassadamen. Ho fortalte meg dermed at ho selv hadde flere prosjekter på gang , men at ho nok ville kjøpe noe garn før helgen for der var jo så masse flotte farger.

Eg betalte tingene eg skulle ha og avsluttet med å si at ho skulle ikke bli overrasket om eg var tilbake i morgen…
for å kjøpe noen nøster 😉 🙂

Linde garn het garnet, helt nytt for meg…og finnes i flere typer :
Linde garn Merinoull
Linde garn Baby Merino
Linde garn Alpakka ull
Linde garn ren ull
Linde garn tynn ull
Linde garn Fritidsull
Linde garn Ren Superwash ull
Linde garn ren bomull
Linde garn hobbygarn

Garnet fant eg hos Nille på Amfi Florø, lurer på om dette garnet skal inn i alle Nille sine butikker ?
De 2 stemmene i hode mitt holder forresten fortsatt på å diskutere, mens eg prøver å tenker på kurven eg skrev om i tidligere innlegg…som skal tømmes, og et annet prosjekt som er under tidspress.

Ha en flott kveld videre 🙂
 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg