Ble litt garn siste dagene i januar , men bare litt

God ettermiddag alle sammen.

Med alt garnsalg en har både på nettet og i tilbudsaviser så er det ikke mye nødvendig å hamstre garn,
en kan nesten kjøpe etter hvert som en trenger det, for tilbud er det jo veldig ofte.
Så eg skulle ikke kjøpe noe garn i januar eg….
og det holdt nesten….
holdt helt til januars siste dager.

Men etter å ha hentet frem Klompelompe bøkene mine så fikk pipen en annen lyd.
Eg skulle jo ha hatt…..ble tankene da og har de tankene først satt seg så sitter de ganske så fast.

Så var det å sjekke hvor eg da skulle kjøpe garnet, på nett er det jo frakt, men en reklamerte med gratis frakt.
Hmmm, jo det hørtes jo kjempeflott ut.
Men så kom eg til å tenke på at Spar Kjøp hadde jo 40 % på alt garn i hele januar.

Pure Merino fra Gjesdal, før 35kr pr nøste ….nå 21kr.
Det var billigere enn på nettet uten frakt til og med så da var jo saken klar, eg kjøper jo så klart lokalt om de lokale har det billigst, selvfølgelig.

Så da ble det en fin liten haug med garn på Spar Kjøp og eg var meget fornøyd.

Nesten….ikke helt sikker….i går kveld begynte tankene å kverne igjen, skulle kanskje hatt noen nøster til ?
Selv om en egentlig har garn i bøtter og spann, korger og kister.
Men ikke slikt garn…..

Startet dagen med å fortsette tenkingen, “eg skulle kanskje vært nedom og kjøpt noen nøster til på Spar Kjøp”, sa eg høyt i formiddag , “men EGENTLIG har eg jo garn, så mååå jo ikke ha det.”

Men må ned å kjøpe den delen til bilen på Biltema i alle fall, ja det gjør vi.
I rundkjøringa svinger han motsatt vei av Biltema….”hvor skal vi?” var spørsmålet fra meg,
“Skal ikke du på Spar Kjøp å kjøpe garn da ?” var svaret eg fikk.
( hadde jo slått det fra meg eg da)
” JOOODA” selvfølgelig kunne eg det ….klart det. 🙂

Noen minutter senere spaserte eg ut fra Spar Kjøp med desse nøstene i en pose.


Meget fornøyd med haugen med garn eg har handlet siden mandag, og allerede strikket opp 3 nøster,
går så det suser i strikkepinnene nå 🙂

Ha en koselig ettermiddag og kveld alle sammen 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg