Bilder fra lørdagens tur

Uken som har gått har eg prøvd å gå en del turer og lørdagens tur den gikk i Bergen,
Tok Fløybanen opp til Fløyen og gikk ned igjen.

Der var overraskende nok massevis av mennesker, det hadde eg vel egentlig ikke trodd, jo at der ville være en del var jo greit, men der var mange, og faktisk en del turister også.
Søsteren min og eg kom opp litt sent på ettermiddagen så vi ble der litt og ventet på at solen skulle gå ned,
dermed ble det god tid til å ta litt bilder.


Så var det å starte på veien ned igjen men først et bilde av selve Fløyen

og bildet som forteller at det er ulovlig for hekser å kaste seg utfor kanten der ,

Starten på veien ned var rett og slett skummel, masse is og glatt så for min del ble det noen snarveier i skogen istedenfor å gå på veien.
Men heldigvis ble det bedre etter en stund, ellers hadde vi nok ikke vært nede før midnatt.



Mye å se på turen nedover og noe må jo foreviges

Fin tur i fint vær 🙂
Det ble “ut på tur” nr 5 denne uken og det må eg virkelig si meg fornøyd med, så er det bare å prøve å få tatt noen turer i uken som kommer også.
Søndagen ble hviledag, ganske stiv og støl i lårene etter en slik rett nedover tur.

Ønsker alle en fin ny uke 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg