SALG Salg salg

Så er en i gang igjen….med salg, nå er det vel nyttårssalg som er i vinden.
Men det er jo salg hele året jo, ikke slik det var tidligere av det var nyttårssalg og høstsalg, neida nå er det
salg hele veien, går knapt en måned fra ene salget er slutt til et nytt starter.

Eg er jo ikke noe shopping menneske når det gjelder klær, langt ifra.
Men garnsalg er noe heeelt annet 😀

Er eg tom for garn nå liksom, neida, leeeenge til den tid kommer trur eg.

Men 40 % er jo litt da, det er en hel del det faktisk
så når Spar Kjøp plakater roper mot deg alle steder om 40% på alt garn…..
ja da er det vanskelig å stå imot rett og slett.
Og så spinner det rundt oppi hode, bursdagsgaver, julegaver og andre gaver …..
og så ble det et kjøp på meg ja.

20 nøster Baby Merinoull, full pris 540 kr…..nå pris 324 kr
Det blir 16,20 for nøster og det er vel en god pris.
Er jo litt forskjell det da, og her skal det strikkes til de minste barnebarna tenker eg, ja trur eg satser på den pakken.

Så noen nøster Bomull Sport, til et par Marius grytekluter for eksempel…..det må jo bli bra.
6 nøster, full pris 120 kr…. nå pris 72 kr,
12 kr nøste er jo en okei pris.

Så eg klarte ikke la være og det ble 26 nye nøster i samlingen, til 396 kr.
Jaja….eg sparte jo litt for det er jo forskjell på 660 kr og 396 kr,
selv om eg hadde nok spart enda mer om eg ikke hadde handlet i heletatt 😉

Ha en flott dag både med strikkepinner og heklenåler….og selvfølgelig alle andre også 😀

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg