Allerede i gang :)

God formiddag og godt NYTT ÅR

Jammen på tide å koste støvet av pcen, bokstavelig talt siden den har lagt under et bord siden 2.juledag og ikke blitt ofret en støvklut engang. 😛
Her ryddes julen bort nå, juletreet ble tatt ut i går og resten av julepynten ender nok i kasser i dag eller i morgen. Litt rart i grunn for eg pleier ha jul i alle fall til bursdagen til ene sønnen min er over den 6.januar, men dette året ble det ikke slik.

Selv om pcen har lagt og støvet ned så har i alle fall ikke strikkepinnene gjort det, neida allerede 1.juledag ble eg smittet av lysten til å strikke noen pulsvarmere etter å ha julebesøk som startet med et slikt strikk, så pinnene ble ikke kalde juledagene heller.

Først ble det strikket et par i Mor Aase ull/bomullsgarn på pinner 3,5.
Oppskriften finnes gratis hos Drops.

Så et par i Peru Alpaca Light fra Ice yarn,
pinner nr 3,5 og selvkomponert hjertemønster.

Begge blir gaver i året som akkurat er startet, så da er eg i gang 🙂

Da vi kunne skrive 2018 så kastet eg meg i gang med årets første store prosjekt som skal bli et teppe strikket i Interiørgarn på tykke pinner og har allerede kommet godt i gang så 4 dager ut i det nye året er tankene om bursdager og neste jul allerede på plass og mange prosjekter ligger klar i hode, så da er det bare å gjennomføre så godt en kan.

Ha en fin torsdag alle sammen, både de med strikkepinner og heklenåler og de uten 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg