God jul

God morgen alle sammen denne julaften morgen. 🙂

Noen sover sikkert enda, andre sitter nok foran tv og noen forbereder kanskje en julefrokost.
Eg sitter her og slapper av litt før eg skal i gang med forberedelse av julefrokosten, godt med en stille stund først istedenfor å stupe i dagens gjøremål.

For første gang i livet har det blitt laget hjemmelaget Waldorfsalat og eg er veldig spent på om den smaker godt.
Litt kjedelig om den ikke gjør det da, men eg aner virkelig ikke for eg har ikke prøvesmakt den engang.
Trur eg må gjøre det før den settes på frokostbordet.
Er litt skummelt med slike nye ting som ikke engang er prøvesmakt.

Om ikke altfor lenge begynner 3 nøtter til Askepott.
Da ser eg for meg mine søte små som ikke lengre er så små, men godt voksne, sittende i pysjamaser og se tv slik de har gjort år etter år, for 3 nøtter til Askepott hører med til julaften.

Ute er det grått og vått, det ble ingen hvit jul i år, 5 grader og regn ble årets julevær.
Ikke mye som minner om vinter men inne er det julestemning så det går helt fint.
Sender mange gode tanker med ønske om en fin og god julefeiring til alle sammen.

God Jul !!

2 kommentarer
    1. Mariann Sæther Tokle: Takk for kommentar fra deg. Ja hadde litt sitronsaft i og den smakte nydelig, selv om eg aldri har laget tidligere 🙂
      Ønsker deg en fortsatt god jul 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg