Enda en julegave

Da er eg akkurat ferdig med enda en julegave, må virkelig si at det har vært litt jag for å få dette ferdig .
Satt meg et mål sist mandag om at dette skulle hekles i løpet av en uke og jammen klarte eg det også,
utrulig hva man får til av og til 😉
Kan vel takke vintersport på tv litt også…for det har jo vært litt å se på der og da blir det jobbet intens.

Størrelsen på teppet er lengde 166 cm
og bredden er på 110 cm
Heklet med heklenål nr 6
og garnet er Cashmere Gold i blått og Mohair i lys blå, begge to er garn fra Ice Yarn.

Da skal eg konsentrere meg om noen julegave i mindre størrelse rett og slett.

Ønsker alle en fortsatt fin 1.søndag i advent 🙂

2 kommentarer
    1. annebe: Tusen takk for det. 🙂
      Eg er nok ikke like flink å fordele gavene utover hele året, så det blir litt stress, litt sånn julekvelden på kjerringa til slutt.. 🙂 🙂
      Ha en riktig fin torsdagskveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg