Kontroll over en ting iallefall ;)

Riktig god tirsdag alle sammen.

I dag måtte eg ta et tak i nakken på meg selv og si at …NÅ , “nå legger du til side strikkepinner og heklenåler og tanken på julegaver et lite øyeblikk og gjør ferdig noen drømmefangere du holder på med. “
I tillegg få oversikt over hvor mange du har som er ferdiglaget og som kanskje kan brukes som julegaver for andre mennesker.

Det er så altfor lenge siden eg har brukt tid på disse tingene, selv om det ikke mangler på lysten til å gjøre det.
Men så er det jo alltid enten det ene og det andre som skal gjøres først og når eg da har tid så er eg på feilt sted og har ikke det eg trenger liksom.
Når en reiser en del frem og tilbake mellom hjem, kjærestens hjem og ens barn ja da må en jo finne ETT sted der en kan samle ting som eg bruker til drømmefangere for det er nemlig ikke bare en pose med ting til det, neida det er massevis.

Så nå har eg brukt en del timer til å gjøre noen ferdige, andre bare fotografert på nytt igjen for å legges ut i gruppen min Drømmefangere og andre heklerier.
Har også publisert et par stykker for salg på kjøp og salgs sider.

Alt i alt så tar det masse tid, både å lage , fotografere, registrere størrelser og få alt på pcen.
Det er ikke gjort på et blunk akkurat, men godt når en er i rute og har kontroll over det.

Så da er det bare å kaste seg over strikkepinnene igjen for å gjøre ferdig ei nisselue og så skal det startes på noe nytt som også skal bli julegave. Og til tv titting senere ja da blir det heklenålen sin tur

Ha en riktig fin tirsdags ettermiddag og kveld alle sammen.
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg