Grønn fredag handel = gjenbruk

Så er den svarte fredagen over, nei forresten så er den jo ikke det enkelte steder for de kjører Black Friday veke.
Så enda kan en svi av masse penger en har på konto eller bruke kredittkort som en får merke mest av neste år kanskje.
Det er nok mange mennesker som lever på kredittkort og som skal betale lenge på det de har handlet i dag, men det er jo opp til hver enkelt hvordan man ønsker å leve, noen lever på penger som HAR kommet inn, andre lever på forskudd. Eg dømmer ingen, hver og en får velge det de vil.

Eg var jo som mange vet på sånn forskudds Black Friday eg i går på torsdag, ikke med noe stort resultat, så eg gjorde meg liksom ferdig da på en måte. Men i 18.30 tida i kveld var eg faktisk på senteret, for å levere en mobil og for å gå innom en butikk.
Det var fort gjort og 1 julegave i boks.
Eg kunne jo like godt tatt det i går eller i morra men tok det når eg allikevel var og leverte mobilen akkurat på den butikken. Etter å ha “sneiet ” innom 2 butikker til uten å kjøpe noe hadde eg fått nok.

Men så kom eg på at NMS gjenbruksbutikken det kjørte det de kalte “grønn fredag” denne dagen , med 50 % på alt utenom stearinlysene. 50 % på alt i en fra før veldig billig butikk. For det skal de ha den butikken, de er flinke til å holde lave fine priser og det er jo slik eg mener det skal være når det er en gjenbruksbutikk.

Der kjøpte eg meg 2 gamle lysestaker og her er det eg trenger hjelp…
skal de bli hvite, svarte eller sølvfarget ?

Betalte 50 kr for disse to

Så fant eg noen brune Ikea staker, 3 stykker og eg lurer også på hvilken farge eg skal bruke på disse, for brunt passer ikke inn hos meg

25 kr for disse 3 til sammen.

Tar gjerne imot tips fra leserne.

Den siste tingen ble en liten sølv telys holder som var så sør at den måtte eg bare ha med meg for en 10er.

Ha en riktig god helg alle sammen
og kom gjerne med tips til farge på lysestakene 😉

 

2 kommentarer
    1. Handla ikke noe i går jeg.. Fine ting du viser her og billige.. :)) Moro å sette sitt eget preg på det med farger.. vet jo ikke akkurtat hvilke farger det er hos deg.. men sølv eller gullfarge passer jo til det meste.. :)) God helg videre <3

    2. annebe: Hei og takk for kommentaren. Har nå ikke klart å bestemme meg endag men det blir vel kanskje sølv fordi eg har en del sølv. 🙂 Ha en fortsatt riktig fin tirsdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg