Lukter snart svidd av strikkepinner og heklenåler

Det nærmer seg jul, ja det er noe alle vet.
Strikkepinner og heklenåler får virkelig kjørt seg for tiden og senebetennelsen holdes på plass slik den har vært i månedsvis. Sikkert det som kan kalles for kronisk 😛
Men julen venter jo ikke ,
heller ikke bursdager….
alt sammen kommer på løpende bånd.

I dag har eg fått ferdig enda en julegave og det føles veldig godt.
Traktorgenser  fra Sandnes Garn, strikket i Superwash Sport fra Gjesdal på pinne nr 3

Må bare kaste meg i gang med neste gave da.
Når en har 5 barn, 10 barnebarn + et bonusbarnebarn, som det visstnok er populært å kalle det…
da har en en del bursdagsgaver en skal prøve å lage.
Og så vil en helst lage julegavene også….til alle tidligere nevnt + en del til….
ja da blir en ikke arbeidsledig i alle fall,
langt ifra.

Og eg prøver….år etter år…å få det til.
Sta som et esel haha 🙂
Som regel klarer eg ikke få til alt som eg ønsker men det endre ikke noe for året etter,
neida….eg prøver igjen eg.
Lærer ikke, neida…prøver og prøver.
Og mens eg prøver så vokser familien.
Det er vel det mest ironiske av alt, at selv om det blir flere og flere gaver så gir eg meg ikke.
Eg gir ikke opp håpet om å klare å lage alle gaver.
Og hvert år har eg en ny sjanse til å klare det.
Det gjelder å ikke gi seg, men prøve….igjen og igjen.

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen og en riktig god natt 🙂

5 kommentarer
    1. Heisann! Den traktorgenseren var råtøff! Jeg ønsker meg faktisk traktorgenser selv en gang, i noen knæsje farger. Har forresten strikket en til barnebarnet mitt en gang. Det går i “julestrikk” hos meg og. Ha en flott dag!

    2. Fint bilde av pus og genser :)) Jammen har du mange å strikke eller lage gaver til.. Jeg lager ingen gaver jeg… Kos deg med kvelden..og god bedring med senebetennelsen <3

    3. Norges beste vestkant: Tusen takk for kommentaren. 🙂 Ja her strikkes det så mye en klarer for tiden. Ha en riktig fin ettermiddag og kveld 🙂

    4. annebe.blogg.no: Tusen takk for kommentaren. Senebetennelsen den får ikke mye rolig behandling for tiden, kan jo ikke holde armene i ro 🙂 Ha en riktig fin ettermiddag og kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg