Galehus på kottet !

Når en har en liten bod i huset sitt eller rettere sagt et loftskott som eg kaller det, med skråvegg , da kan en ikke akkurat være flere på kottet på en gang, der er bare gulvflate med høyde nok til en person.
Men når det blir så fullt at en ikke kan stå der selv engang….da er det fullt da !
Eg har hørt om å stable i høyden  og det er jo greit, men når der ikke er høyde så blir det i bredden og når det ikke er mer bredde heller…….da er det ikke mye moro.

Sånn har mitt kott vært lenge, rett og slett til å bli dårlig av bare ved å tenke på det.
Trur eg har sagt i over 1 år…ja sikkert nærmere 2 år…..at det kottet MÅÅÅÅ ryddes, og ikke bare ryddes for det går jo ikke….det må UT ting for å få plass og få orden.

Det er et slikt ork at eg har satset alt på å ha ene datteren med å rydde det, med hard hånd kan man si.
For av og til trengs det andre øyne enn ens egne….for å fortelle deg at det der trenger du ikke ta vare på.
Men det blir jo liksom aldri tid til det. Det er jo ikke det første en gjør når datteren kommer på besøk…å plassere henne i kottet.
Og det er i alle fall ikke det siste en gjør…..og risikere å stå igjen med et galehus når ho reiser 😉

Så plutselig i ettermiddag startet eg på galskapen selv, det såg så flott ut på soverommet før eg åpnet døren til kottet, nå….nå ser det ikke ut i heletatt !!!
Nå er det ikke bare kottet som er et galehus, nå er galehuset spredd utover enda et rom.

Samtidig så legges ting ut for salg, kanskje andre har bruk for det eg ikke trenger.
For det er jo ikke bare å kaste ting, der er jo mye forskjellige ting der og mange forskjellige smaker og ønsker blant folk. Så kanskje andre kan ha bruk for noe av tingene som lager kaos på mitt ene kott.
Og det sies at når det er som verst så kan det bare bli bedre…..og det må vel kanskje gjelde rydding også.
Eg satser på det i alle fall ! 🙂
Visst ikke så har eg gått på en smell rett og slett  😀 😉


Som dere ser så er det noen som tar livet helt med ro i heimen 😉

Fortsettelse følger….nettrydding, nei det handler ikke om å rydde på pcen.

Ønsker alle en riktig fin onsdag 🙂

 

7 kommentarer
    1. Cecilie kristiansen: Ja ikke sant. Men nå er eg i gang og håper på å få bort mye av innholdet. ??
      Ha en riktig god natt og en fin dag i morra ??

    2. Det er godt å høre det ikke bare er meg som er pent nødt til å rydde i boden innimellom – det er virkelig et rom jeg ikke klarer holde ryddig å organisert i lengre tid. – Alt blir liksom kastet inn der i hast, og etterhvert, når jeg ikke kommer meg innenfor døren, er det på tide med rydding. Da blir det som du skriver, rotete overalt. haha. Men det er godt å bli kvitt alt man ikke behøver, og ikke minst få ryddet i galskapen 😀

    3. Jeanette Renèe: Tusen takk for det, men er fortsatt ikke ferdig, du verden for en jobb 😉 🙂
      Tar helgen til hjelp og daaa skal det bli okei 🙂
      Ha ei riktig god helg 🙂

    4. kinesinterior: Tusen takk for kommentar og så sant som du skriver 🙂 Holder fortsatt på men i løpet av helgen skal eg ha orden der 😉
      Ha ei riktig god helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg