Kan ikke sitte med hendene i fanget

God kveld alle sammen. 🙂

Nå har eg i ordets rette forstand vært bortreist ei stund og det har ikke kommet noen drømmefangere fra meg på lenge, heller ikke blitt noen fremgang på heklelampen.
Det var ei stund eg hadde med meg alt uansett hvor eg var, men det fungerte ganske dårlig, eg ble rett og slett nedlesset med poser og pakkenelliker, var jo totalt på flyttefot hver gang eg beveget meg og det orket eg rett og slett ikke mer.
Men straks tilbake til drømmefangerstedet og rekner med at i løpet av en uke er der nye ting på facebookgruppen
Drømmefangere og andre heklerier.

Men tomhendt reiser man aldri, ikke eg i alle fall.
Og skulle eg være så uheldig å ikke ha et garnnøste så finnes det jo butikker som selger garn de fleste steder.
Så siste uken har eg faktisk måtte kjøpt noen garnnøster fordi eg gikk tom , ikke det at eg ikke hadde andre ting med meg som eg kunne jobbet med, men nå var det lysten som skulle følges så da måtte det brukes noen kroner på bomullsgarn.
Og eg har heklet…og heklet, veldig koselig med litt små arbeid som er lett å ta til selv om man er sammen med andre.

Og hva er det alle som strikker , hekler eller syr har bruk for ?
Jo kanskje en slik en ?

Selv reiser eg rundt med alle nålene i en blekkboks, nærmere bestemt en Fisherman’s Friend boks,
veldig greit når man er på reis, men litt okei å ha litt oversikt av nålene i en slik nålepute også.
En har jo ikke akkurat oversikt i den blekkboksen 🙂
 



Så her har det blitt heklet nåleputer til den store gullmedaljen, bare 5 av dei er på bildene her, men det blir flere når de er ferdigstilt 🙂

Og snart kommer det også drømmefangere 😉

Ha en fin kveld !

 

4 kommentarer
    1. Så fine nåleputer, husker jeg hadde det før..men nå har jeg nesten ikke noe “håndarbeissaker”.. men lurt å ha kontroll på nålene :)) God natt og fin morgendag til deg :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg