Snakk om påskeferie !

Eg har hatt påskeferie… og det har jo dere også.
Ikke det at eg har vært på noen spesiell påsketur, nei det har eg ikke, det har vært en helt stille påske for min del.
Men eg har virkelig tatt påskeferie fra bloggen, eg har jo ikke skrevet på lenge.
Har også hatt påskeferie fra facebookgruppen min Drømmefangere og andre heklerier.
Har rett og slett vært litt borte på et vis.
Og joda eg har vært både hjemme og borte og dagene har gått og påsken er over for 2017 i alle fall.

Men eg er tilbake og klar for nye innlegg på bloggen og også straks klar med nye drømmefangere.
Har nemlig brukt litt av de siste dagene til å “kle” ringer til drømmefangere og også litt hekling innimellom.
Hendene kan ikke være i ro, det er farlig det 😉
Det er en merkelig ting det der at eg må ha noe i hendene, men slik er det, så det har blitt både hekling og strikking til filmer og serier på tv.

Har også vært sånn delvis “passepike” for en liten hund en del av påsken og det har vært koselig,
en liten hårball har lagt i hundesengen sin rett nedfor sengen eg sov i ….ja stort sett da….våknet noen ganger av at pelsdotten låg oppi sengen også.
Har fått gått en del små turer flere ganger for dagen og også fått sett nye ting på veien,
men det tar eg i neste innlegg tror eg.


I dag har eg gravd i jorden , til den store gullmedaljen rett og slett.
Var nesten så en følte seg som slik nybygger på 1800tallet, og for å spare på ryggen så låg eg en del på kne mens eg grov i jorden….og slikt blir man jo ikke ren av akkurat, men det fungerte i alle fall.

Og det merkeligste av alt…det er at eg synes det er kjekt.
Det kan være vanskelig å forstå for andre at eg kan synes det er kjekt å ligge på kne i jorden og grave seg frem og bli full av dritt, men jo det er noe eg synes er helt okei.
Eg sendte en snap til en venninne på Helgelandskysten der eg tok et bilde av prosjektet og skrev at eg gravde i jord og en del timer senere såg eg ho hadde svart meg og svaret var : Ja men det liker du jo….og tommel opp. 🙂
Så sant så sant, eg synes det var gøy eg selv om eg var full av skitt når vi gav oss.
Tilbake i tid gjorde en alt slikt for hånd, da var det ikke gravemaskiner som gjorde jobben, så hvorfor ikke prøve seg selv som gravemaskin, sparer penger og blir nok mer glad når en er ferdig kanskje?

HA EN FORTSATT FIN KVELD ALLE SAMMEN
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg