Travelt med drømmefangere

Er inne i en travel periode, med å lage drømmefangere.
Ingenting lager seg selv vet dere og ting tar tid ser eg. Merket det spesielt godt da eg skulle kle en ring med garn og brukte over 3 timer på jobben.
Og da hadde eg bare “kledd på ” ringen liksom….så skulle resten gjøres.

Men eg koser meg med det, og det er jo det viktigste.
Gleder meg også til å få litt mer utstyr som perler, fjær og blonder som eg har bestilt.
Da får eg en del mer utvalg å jobbe med og det er jo kjekt.


Solgt

Det er mye utstyr som skal til egentlig for en skal jo ha ting som passer sammen og flere sorter av samme ting,
perler i ulike størrelser, band og blonder i ulike størrelser, masse forskjellig garn , forskjellig stoff osv.
I tillegg trenger en jo konstant ringer til å lage drømmefangeren av, så ja nå har eg en full bag med ting
men det er stadig ting eg mangler.
Så nå har eg nettopp bestilt enda litt mer utstyr.

Har ikke fått tid til strikking siste uken, det er vel det som er minuset, men man kan jo ikke klare alt på en gang heller ( selv om det er det eg prøver på enkelte ganger)
Sist uke brukte eg 3 av dagene bare til å kle ringer med garn, det sier litt om hvor mye tid akkurat det tar.
Det var godt at eg i forkant hadde heklet opp masse små ting ellers hadde det nok tatt lang tid mellom hver gang det ble lagt ut en ny drømmefanger for salg 🙂 😉


Solgt

I dag må det pakkes og sendes noen som er solgt så det er stadig noe å gjøre 🙂
Du kan se mine drømmefangere visst du søker  på facebookgruppen : Drømmefangere og andre heklerier

HA EN RIKTIG FIN DAG ALLE SAMMEN

6 kommentarer

Siste innlegg