Tid for opprydding i garn

Det er en tid for alt sies det og akkurat nå føler eg at det er alt på en tid rett og slett.
Brenner lyset litt i begge ender og har ikke på mye bremser nei så det går litt i hundre rett og slett.

Fant plutselig ut at eg måtte bytte hyller til garnet mitt så eg fikk litt mer oversikt, for eg var noe usikker på om eg hadde oversikten, og det hadde eg ikke på mengde.


For her var det garn nok til å starte en garnbutikk, men det har eg jo ikke lokaler til rett og slett så da blir alternativet enkelt, her må en prøve å selge unna litt så en får kontrollen og oversikten tilbake.
Hadde eg vært blekksprut så skulle eg tatt alle armene i bruk men eg har jo bare to så da får heller andre nyte litt godt av billig garn slik at garnet kommer til sin rett.

Eg har hørt om at alkoholikere har litt gjemt unna her og litt der men slik kan det jammen virke med meg og garnet også.  For du verden så mye garn som dukker opp i poser og skap, kurver og skuffer. Men det verste av alt er at ikke noen nøster har overrasket meg med at “ojsann sånt garn visste du ikke at du hadde” 😉
Neida, eg hadde det nok lagret på en harddisk i bakhode for eg ble ikke slått ut av noen nøster.
Rett og slett armene som ikke jobber like fort som garn har kommet inn 😛

Så valget ble tatt med hard hånd….selg unna !
La andre kjøpe billig det armene ikke klarer få unna.
Og som sagt så gjort….nå legges det ut for salg både ett og hitt  og eg snakke hardt til meg selv “du har nok igjen…du har nok igjen” og så krysser eg fingrene for at noen har lyst på billig garn og dobbelkrysser for at eg skal få total orden i garnlageret mitt.

Og skulle det nå gå helt galt så får eg ta i bruk siste punkt i påskens strikkevettregler :
Spar på kreftene….grav deg ned i garnnøstene om nødvendig !!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg