Fått gjort masse siste dagene

Her har en ikke lagt på latsiden siste dagene akkurat, det strikkes i full fart på et stort prosjekt
og det går unna rett og slett.
Innimellom har det blitt litt hagearbeid, skifting av vinduer og diverse så dagene har gått fortere enn nødvendig synes eg men en av tingene vi ikke styrer er jo tiden. Den går sin egen gang og det er bare å henge med.

Har også blitt tid til litt heklearbeid, nye snøkrystaller er klare

og også 4 lysballer i vanlig størrelse.
Den ene er heklet i et annet mønster og eg er vel ikke helt fornøyd med den, det ble for mye og for store hull etter min smak, men men … det var en test.

Så har eg også fått gjort ferdig en stor lysball med en diameter på 30 cm.
Denne håper eg å få laget til taklampe, får se hvordan det blir.
Veldig vanskelig å se på bilde at den er så stor som 30 cm i diameter men håper å få lagt ut et nytt bilde når den er blitt til lampe 🙂

 Det er ikke alt eg har klart for meg akkurat når tingene blir laget, men så går en der og lurer og plutselig dukker det opp en smart ide.
Forhåpentligvis 😉

Koselig med slik småhekling innimellom alt annet, det er så fort gjort, fort ferdig.
Har også i tankene å bruke noe av det eg hekler til å lage drømmefangere, men har bare blitt med tanken enda.

HA EN FIN KVELD VIDERE 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg