Hentesett

God søndag formiddag alle sammen.
Stille morning og formiddag her, nyter en kopp te og bare slapper av..

Skal nok få gjort noe utover dagen, men så langt lar eg søndag være søndag og slapper av.

De siste 2 dagene har eg letet gjennom mobilbilder og bilder på pc etter bildene eg tok av hentesettet eg nettopp strikket, men uten hell. Merkelige greier for eg vet jo eg tok masse bilder for å bruke akkurat her på bloggen.
Settet er levert så eg kan ikke ta nye, så nå sitter eg og venter på å få tilsendt bilder fra mottaker av hentesettet,
mens eg fortsatt lurer på hvor mine bilder ble av.

Hentesettet er strikket i nyfødt størrelse og det er nok det minste settet eg noen gang har strikket.
Det blir nok ikke passelig så lenge, men hentesett er hentesett er mottoet her.
Koset meg med å strikke dette selv om det var veldig tynne pinner og tynt garn, ikke hver dag eg strikker slikt men eg ble nå ferdig i tide i alle fall.

Settet er strikket i baby ull
pinner nr 2,5 og 3
grunnoppskriften er hentet fra en oppskrift men mønsteret er selvkomponert.

Eg hadde kjøpt inn så masse garn at eg hadde mye til overs så dermed heklet eg et lite teppe også.
Mottaker var kjempefornøyd og det var eg veldig glad for så da er det bare å vente noen uker for å få se det på babyen 🙂

HA EN FLOTT SØNDAG ALLE SAMMEN
 

5 kommentarer
    1. For et nydelig sett..blir nok en nydelig baby med det på seg :)) Kjedelig når man ikke finner bilder … Ha en god søndag videre :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg