Fredag og strålende sol :)

Så er det fredag og eg skulle egentlig vært et helt annet sted,
men eg har visst komme litt skjevt ut i planene mine. Dagene har gått så fort og når en har mer
enn nok å gjøre på så går dagene enda fortere ser det ut for.

Ute har det vært knallblå himmel og solen har varmet massevis.
Det er herlig, du verden så godt det er å kjenne solen varme så masse at en måtte skru ned varmepumpe og åpne døren ut.
Joda, nå er jo temperaturen min noe ustabil, men jammen ble det kokvarmt når solen steikte inn masse vinduer.
Det er vær til å bli glad av rett og slett og samtidig er det litt merkelig at at det har vært både vinter og vår flere ganger den siste uken. Så spørs om vi er ferdig med snøen, må bare nyte solen når en kan.

I dag hadde eg store planer om å se stafetten i VM, men trur du eg klarte det ?
Neida…glemte heile greia eg til eg såg på facebook at Norge hadde vunnet, slik kan det gå når en har nok å gjøre på.
Til og med strøket klær !!! og eg liker ikke å stryke klær, det er vel en av de få tingene eg ikke har sansen for rett og slett. Men så godt når det er gjort da 🙂

Katten på bildene har ruslet rundt meg i hele dag.
Den ser litt merkelig ut når den sitter siden ene bakfoten er stiv men det hemmer den ikke på noen måter og vises ikke på katten når den går. Fant ut eg måtte ta noen bilder av den.


På dette bildet ser det ut som ho smiler, kanskje ho også er glad for finværet.
Det siste bildet er tatt i sofaen og der fikk ho liksom slagside grunnet den stive foten.

Ha en fin fredagskveld alle sammen 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg