Stripebukse

Slanking av garnlager fungerer ikke så godt for min del, for eg ser stadig noen nøster som er på tilbud og
som ligger der og roper til meg….”meg må du ha!”
Joda, det har blitt kjøpt en del garnnøster allerede i år, selv om eg egentlig ikke hadde hatt bruk
for å kjøpe dei.
Det kan jo også være en del av grunnen til at eg føler eg ikke klarer strikke fort nok….fordi det stadig
kommer nye nøster i samlingen. 😉
Er vel det som heter å lage ris til egen ræv 😛

Men så plutselig innimellom så finner eg frem noen nøster som kan regnes som rester,
og da er det garnslankestrikk liksom….da har eg glemt de andre som eg kjøpte, haha.
Er bare å overse dei og strikke videre med liv og lyst.
Denne gangen er det en “tv strikk” bukse i rester som er ferdigstrikket,
ja det går fort med slike småplagg 🙂
Garnet som er brukt her er Baby Ull på pinne nr. 3

HA EN FIN ETTERMIDDAG OG KVELD 🙂
 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg