Dagens tabbe.

En god latter forlenger livet sies det.
Om det er sant vet eg ikke men det er i alle fall godt å le.

Og i dag kan dere mer enn gjerne få le høyt AV meg og MED meg….
for dette er dagens tabbe.
Siden eg reiser mye rundtom så har eg alltid strikkepinner både i veske og bag.
Og av og til så har eg ikke rette pinner for et nytt prosjekt…og må kjøpe meg nye enda
eg kanskje har 2 sett hjemme, ja det har skjedd mer enn en gang.

Men så fikk eg en ide om gjenbruk til akkurat det formålet om å ha pinner samlet når en farter
rundt.

Dagens DIY prosjekt !
Tom og vasket Pringlesboks, type stor.
Kledd med papir en bruker f.eks til scrapbook ting….joda dette ble bra.
Blonder limt på kant oppe og nede.
Og til slutt litt bokstaver ….ikke nødvendig…men tenkte det ble fint.

Og Hokus Pokus…en ypperlig flott sak til masse pinner og heklenåler 🙂
Så plutselig såg eg tabben….er det MULIG ???
Joda, absolutt mulig….bare se selv 🙂 …….. og le 🙂 😉
det gjorde i alle fall eg.

Jaja….ikke mye å gjøre med , den kommer til å bli brukt uansett og så får eg meg en god latter innimellom
når eg skal hente frem pinner.

Til rundpinnene kjøpte eg en nett liten sak i går på Stoff og Stil til den nette sum av 50 kr.
En liten mappe med flere plastlommer.

Ha en fin ettermiddag og kveld 🙂

 

5 kommentarer
    1. annebe: Tusen takk, ja eg synes også den ble fin så litt dumt med den feilen.
      Men pytt pytt….den gjør sin nytte 😉
      Ha en fortsatt fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg