Lysten er større enn døgnet har timer

Første uken inn i det nye året og tanken på gaver og også årets julegaver er på plass i hode allerede.
Dessuten et hav av “har lyst til å lage”
Det finnes faktisk ikke timer nok i døgnet, i uken eller månedene til å klare alt hode har lyst til.
Skapertrangen og kreativiteten er mildt sagt på topp….og det skal en jo ikke klage over,
problemet er at hendene ikke klarer henge med så fort som hode tenker.
Men er nå det et problem da ?
Må i så fall være et luksusproblem.
Det er jo bare flott at en er så oppegående at en har lyst til så mye,
hadde jo vært tungt om det var motsatt,
at en ikke hadde lyst til noe.

Så det er ikke noe alternativ å se mørkt på det….det er bare å få fart på strikkepinner og heklenåler
og stå på.

Her er noe av det eg har lyst til å lage i året som nettopp har startet,
bilder lånt fra internett.

Ha en fin onsdag alle sammen

 

2 kommentarer
    1. Kjenner hvordan du har det—-😀 Har allerede ryddet hobbyrommet mitt etter julesjauen og sannelig—- der låg det noen stoffrester,, kroklisser, messingbjeller, aida bånd til å brodere navn i, og vips var jeg i gang med å sy julestrømper til neste runde med julegaver. Takk og pris for arbeidslysten—-😊

    2. Ellbjørg: Takk for kommentaren. Kom akkurat samme lysten over meg i går kveld da eg såg noen bilder av broderte julestrømper….. 🙂 Hvor på kottet er den esken med de tingene tenkte eg da… 😉 dette fikk eg lyst til.
      Ja eg er glad det er slik og ikke omvendt.
      Ha en fin torsdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg