Kreativiteten er på topp

God tirsdag alle sammen.
Her har vært lite blogging siste dagene, dagene strekker liksom ikke til.
Her har det gått i maling av gamle dører…utrulig hvor mye et malingstrøk eller 3 kan gjøre.
Det som har sett trasig og kjedelig ut er plutselig flott.

Ellers er det strikking av julegaver som står høyest på listen, og det strikkes og strikkes,
noen sier pinnene holder på å gå varme….haha….men kjenner ikke svilukten enda så strikker
videre eg.

Heklet lysball er ferdig og fått lys i og ble veldig koselig synes eg.

Betong har eg også vært litt borti å jobbe med siste dagene.
Laget ei skål etter litt masse som ble til overs etter noe muring og når den var tørr ble den malt inni
med kobbermaling. Flott med lys i 🙂

Innimellom all strikking ble det laget en taklampe i hvit bomullstråd og med et godt resultat.


I små ledige stunder så hekles det snøkrystaller, veldig fine hengende i grupper i vinduet.
Ikke rart dagene ikke strekker til, eg har jo lyst til alt på en gang 😉

I morgen må eg åpne skapet eg har samlet hjemmelagde julegaver i og se etter hva eg egentlig har,
for eg må jo innrømme at eg ikke har helt kontroll.
Forhåpentligvis blir det ikke mange kroner som må brukes i butikker på julegavene,
det å ha lagt ned arbeid og omtanke ved hjemmelagde gaver synes eg er så koselig.

Bilder “av bli” ny dører kommer her :

Før :

Etter :

Ha en riktig fin tirsdag…

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg