Noe man bør og noe man har lyst til

God formiddag alle sammen.

Ja da er vi komme til 7.des og eg må vel innrømme at stressnivået øker pittelitt når eg
ser tallene bli høyere og høyere i desember.
Eg  ligger som vanlig litt på etterskudd med ting eg skal ha laget før julekvelden,
har nemlig noen gaver igjen som må strikkes.

Men så kommer det spennende ting som eg ikke MÅ lage….men allikevel ikke klarer unngå å
henge meg med på…..slik som ei stor heklet matte som går i 4 deler nå i adventstiden.
Eg hadde jo ikke behøvd å starte med den, men klarte eg la være….å neiiiida.
Slenger meg med…i tillegg til det andre som skal lages.

Del 2 av matten kom det oppskrift på søndag, men eg startet ikke med del 1 før mandag…..
Men nå er del 1 ferdig og del 2 starter i kveld…så plutselig er eg ajour håper eg.


Matten hekles i 2 tråder Paris og blir lekker å ha på gulvet.
Heklenål nr 6.

Ønsker alle en flott dag 🙂
 

5 kommentarer
    1. Heisann. Fikk brått noen timer fri i dag. Og da brukte jeg dem på bloggen. Så blir jeg ajour i dag. Så får det heller hope seg opp att no etterpå.
      Du kan å lage deg stress skjønner jeg. Har gjort det før jeg og. Husker eit år at jeg måtte pakke inn noen lapper der det stod at dei fikk det og det når det ble ferdig. hehe.
      Det blir ei tøff matte ser det ut for. Men må vel være litt tungt å hekle? . Lykke til med alt du skal ha ferdig. klem

    2. Greta: Ja egh vet å lage meg ekstra arbeid…he he. Har selv strikket til pakkene skal åpnes julekvelden for å bli ferdig så eg vbet alt om det stresset. Men nå må eg visst tenke meg om litt for tiden går fra meg her.
      Matta blir fin trur eg , ikke tungt enda da, men blir nok kanskje det.
      Ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg