Småstrikk/ heklet

God formiddag til deg

Her har det vært en stille morning der eg fortsatt lader batterier etter en lang arbeidsdag
søndag der eg tydeligvis brukte både kreftene eg hadde og en del eg ikke hadde.
Så dagen i går ble brukt til strikking og sofasliting, da var kroppen tom.

Det har blitt en del strikking i det siste, men det er jo ikke lurt å legge ut bilder av strikk som
skal bli julegaver, da blir jo spenningen borte for alle de som leser innlegget og som skal få gaver
eg har laget.
Men i tillegg har eg blitt hekta på å lage småting så her er litt av det eg har laget i det siste.

Ønsker alle en fin tirsdag 🙂

 

4 kommentarer
    1. Hei på deg og god kveld. For ein produksjon da. Her var det mye små snaks. Er det noen smårollinger på gang i familien eller?Syns ikkje det er rart at du var tom i går. Etter den laaange og tunge arbeidsdagen. Men godt å kunne ta seg ut å gjøre slikt av og til. Ihvertfall når du kan sitte i sofaen og ikkje gjøre noe dagen etter.
      Håper du har hatt ein flott dag i dag og ikkje gjort for mye fuging. klem

    2. Greta: Hei i natten. Nei ble ingen fuging av fliser i dag , men er akkurat kommet i hus etter å ha klargjort for fuging og gjort ferdig silikon i alle hjørner og langs gulv sammen med min mellomstore sønn. Lagarbeid og kvalitetstid kan man kalle det. ?? Så i morra blir det fuging før eg setter meg på en buss fra Førde og heim engang på kvelden. Sov godt ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg