DIY taklamper og stikking

God formiddag alle sammen.
Da eg stod opp i går morgen og sjekket innom facebook var de tikke tvil om at det hadde skjedd
overraskende ting “over there” mens eg sov. Og eg måtte lese om igjen flere ganger før eg helt skjønte
at her hadde en hel verden temmelig sikkert blitt overrasket…eller “tatt på sengen” kan man
jo kanskje kalle det også.
Lurte rett og slett på om eg bare skulle gå og legge meg igjen.

Men så kom eg jo på at strikking skal være beroligende, så eg har strikket mye siden…uten
at eg kan si det virker. Kanskje store overraskelser krever mye mer strikk så eg får bare strikke videre.
Eg kan dessverre ikke legge ut bilder av strikket mitt…. for en av de som leser bloggen min skal ikke se
hva eg holder på med akkurat nå 😉
Men kan si det slik….det strikkes småklær 🙂
 

Ellers har eg laget 4 taklamper de siste dagene og må si meg veldig fornøyd med de 2 siste.
De 2 første rekner eg med går i søpla, de var laget av litt tykt tau og eg synes ikke de ble noe fine.
De 2 siste er laget i bomullsgarn og ble riktig fine synes eg.


Det kan kanskje se ut som de gir lite lys på bildene som eg har tatt, men det er ikke tilfelle,
det er pga min vinkling av kamera.

Ha en riktig fin dag alle sammen

2 kommentarer
    1. Hei på deg vennen. Ser det var flere innlegg eg ikkje har sett, så eg tar bare litt her. Fine lamper og spennende prosjekter på gang. Og så er det nok flere som har fått litt sjokk de siste dagene ja. Ett nytt samtale emne har vi hvertfall fått.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg