Gamle skal bli nye….

Siste tiden har eg samlet opp litt møbler som skal få en “makeover” og bli ny.
For det første ser eg de kan bli flotte og for det andre synes eg det er koselig å holde på
med slikt.
Eg har stort sett vært litt forsiktig når det gjelder farger, men har kjent en del på siste tiden
at nå må fargene frem litt mer. Eg er nok ferdig med den tiden at alt må bli hvitt for de siste
møblene eg har gitt en makeover har gått rett over i matt sort.
Men der er jo et hav av farger og nyanser å velge mellom, en må bare ha litt system i det.
Så eg er vel egentlig litt spent på meg selv på en måte, hvor langt eg får til å gå
med farger og teknikker.
Men eg kjenner meg klar for å prøve.

Det skal bli spennende å sammenligne før og etter bilder når jobben er gjort.
Det kan være en god del arbeid med å pusse opp eldre ting og det er mange eg vet om som
verken har lyst på slikt arbeid eller rett og slett orker det.
For meg gir det en mening at gamle ting blir til nye flotte møbler og det gir også en
tilfredsstillelse å få til ting.

Her er bilder av ting som skal få nytt liv :




Bilde av toppen på kista


Mange timer og mye godt arbeid i dette, men spennende ja 🙂

Ha en fin torsdag alle sammen.

 

4 kommentarer
    1. Her var det mange ting du skal pusse opp ja. Noe trenger det virkelig. Andre var jo fin i seg sjølv også. Trenger litt plass og litt utstyr til slik oppussing med det blir jo bra da. Spent på å sjå flere av desse tinga etter hvert. ja. Lukke til med jobben

    2. gretashobby: Tusen takk. Har ikke startet på noen av tingene enda, det er så mye som skjer akkurat nå. Men gleder meg til å komme i gang

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg