Båttur i nydelig høstvær

For et herlig vær !!!
Joda eg er av de som ikke har været som mitt favoritt tema å snakke om, men når en har dag etter dag
i oktober med sol fra skyfri himmel…..da er det herlig.
Eg skriver heller ikke her om været fordi eg ikke har noe annet eg kunne skrevet om….
men fordi eg synes det er fantastisk  flott!
En nytelse rett og slett !

I dag fikk eg meg en båttur i finværet og skal eg først reise med båt så er det vel ikke noe som er
bedre enn sol fra skyfri himmel og stille sjø.
I alle fall synes ikke eg det , for eg er en av de som blir redd når det er ruskevær på sjøen.
Da kryper angsten frem og kroppen blir mer og mer stiv, ordene blir færre og færre
og eg sliter med å gjennomføre turen.


Ankomst Sunde…

Men i dag var det ingen behov for å slite, kroppen kunne slappe av, i dag var båtturen bare fin.


Bytte av båt på Leirvik 

Så fin at når den var over kunne eg gått rett om bord i en ny båt….for en ny båttur… og endt opp
i Florø…det hadde ikke gitt meg annet enn ro. I et annet vær hadde eg takket høyere makter når eg
var ferdig med første båten og fikk sette bein på landjorda igjen.


Ankomst Bergen 

Og nei…det er ikke flyvende tallerkener på bildene fra Bergen…det er bare gjenskinn fra tak lysene
på båten eg reiste med

Ha en fin natt alle sammen 🙂

3 kommentarer
    1. Atle: Ja her er eg vettu 😛 …. still alive !
      Det er jo så masse å styre på med, bloggen , facebook, snap……så glei det ut igjen med instagram…..travelt i denne tekniske verden 😉
      Men tanken er der…hehe…ser ikke mye til den nei så må visst ta en tur innom 🙂
      Kjekt å høre fra deg. Ha en fin fin dag 🙂

    2. Det er deilig når det er så flott vær ja. Ikkje det at eg er så mye ute og nyter det, men det gjør noe med ein. Og å ta båt i slikt ver, ja det er jo bare supert. Takk for ein fin tur. klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg