Sprengstrikket i går

God formiddag alle sammen.

Gårsdagen ble brukt til å sprengstrikke på jakken for å få den ferdig og deretter
var det montering til de sene kveldstimer.
Forstykkene, bakstykket og ermene er satt sammen og dette innlegget skulle egentlig vise
den ferdige jakken, men den gang ei, for det såg eg jo at det var et stort hull i hvert fremstykke….
lommene ja…selvfølgelig…de hadde eg jo ikke strikket.
Så nå ligger de store delene her sammensydd og mangler lommer.

Da blir det ikke innlegg om ferdig jakke i dag nei, jakken blir liggende til over helgen før det blir gjort
noe mer.
Eg vurderer også litt om eg skal strikke hette på den….får tenke litt på det.

Helgen skal brukes til tur, og fint vær håper eg.
Når en komme på andre siden av fjellene vest -øst så er det jo håp etter det værmeldingen sier.
Helgen skal brukes i Seljord, på Seljordmarknaden…eller Dyrskuen som det vel også heter.
Eg har aldri vært på den marknaden tidligere så det blir spennende.

Så litt bilder fra den fine dagen i går, satt ute fra morgen til kveld.


 

Ha en fin fredag alle sammen 🙂

7 kommentarer
    1. Ja sånn kan det gå. Av og til så glemmer ein ting og da blir ein liksom ikkje ferdig likevel. Men det er jo ingen ting som brenn. Da kan du kanskje lage hette på også om du fortsatt har lyst til det ja.
      Flotte bilder du tok fra solstolen din. Kjekt å sitte ute i september når det er så fint.
      Da får eg ønske deg ei skikkelig god helg på Dyreskue da. Ikkje kjøp for mange kyr no da. Klem

    2. gretashobby: Tusen takk for kommentaren. Eg har ikke vært innom bloggen før nå.
      Ble ingen kukjøp på meg nei, så eg var flink.
      men 5 nøster med garn ble det 😉
      Ha en fin mandag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg