“No kjem dei to siste”…. syng ei gruppe


God ettermiddag alle sammen, da var eg plutselig tilbake etter bloggfri helg og litt til.
No er ikke eg noe god på sang og slikt men det nynnes lett “no kjem dei to siste” inni hode her 
i ettermiddag, men det er ikke dei to siste sangene en sen kveld på lokalet eg tenker på,
nei det er dei to siste delene på jakken eg startet på for litt siden.

2 deler igjen, det er ermene og nå strikkes det på det ene ermet så det suser etter her,
målet er å være ferdig i morgen kveld…ja med hele jakken tenker eg.

Helgen gikk unna i full fart og det gjorde også de 2 første dagene i den nye uken.
Synes ikke eg får gjort halvparten av det eg tenker eg skulle fått unna….før det er kveld igjen…og igjen.
Men i dag har eg bestemt meg for å sitte i ro, rett og slett sitte og strikke de 2 siste delene
som mangler på jakken.
Det er også litt viktig siden en sitter et sted og ikke har tatt med seg verken jakke eller annet
en kan bruke til yttertøy. Men da har eg jo også desto større grunn til å bli ferdig.

I restekorgen har det minket 3 ting siden eg viste frem det eg hadde puttet oppi den.
2 pokeball luer og 1 minion lue er ferdigstilt.
Ikke mye å skryte av akkurat, men samtidig så er de jo ferdige og borte fra korgen så da er det jo topp.

Ha en fin og koselig onsdagskveld alle sammen.

4 kommentarer
    1. Blir spennende å se jakken din ferdig. Jeg strikker også jakke og er nesten ferdig. Håpte å bli ferdig i kveld. Du har vært kjempe flink og fått ferdig noen av dine. Ha en fortsatt fin strikkekveld

    2. Tove: Tusen takk for kommentaren, ja eg er selv spent på jakken. Eg blir nok ikke ferdig før i morgen visst eg er flittig , noe eg satser på å være. Håper du legger ut blogginnlegg om jakken din du også. 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    3. God morgen. I går fikk eg ikkje lest ett eneste innlegg. godt det ikkje var så mange av mine faste blogger som gjorde det akkurat i går da. For da hadde eg ligget godt etter. Blir godt å bli ferdig med jakken og spesielt viss du fryser der du er hehe.
      Eller kanskje er det det at no vil du begynne på noe nytt hehe.
      Ha ein super dag og kos deg med å ferdigstille jakken din klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg