Ikke bare LITT rot i strikketøyet….

Hadde ikke tid til å skrive innlegg i går, for da var det møbler det handlet om
fra tidlig morgen til 03 i natt.
Og nattbordene som eg fikk kvelden før ble mattet ned vasket grundig og tørket
først i vind og så i varme. Deretter ble de grunnet.
Mens malingen tørket hadde eg 1000 andre ting å aktivisere meg med og så ble
det plutselig natt før eg fikk på 1. strøk maling. I dag har det ikke skjedd noe mer med møblene.

Ja det er den der fordelingen av arbeidsmengde….nei den funker dårlig,
så etter en del slike dager nå så føler eg at eg nå går litt på akkord med meg selv.
Så okei, tid for å roe ned litt…..
men først måtte eg rydde , ta litt plikthusarbeid , kunne godt tenkt meg å la være
men en kan jo ikke støve ned heller.

Det ble litt skikkelig rydding i noen poser og korger og her ramler det fram ting eg
ikke helt husker at eg holder på med (godt det ikke er straffegebyr på påbegynte
strikke og heklearbeider, da hadde eg nok kommet dårlig ut.)
Så nå har eg samlet litt slikt i ei korg ved sofaen og så får eg prøve å huske å kikke ned i korga
når eg ser noe eg har lyst til å strikke 🙂
Er jo lov å prøve å være flik i alle fall 😉

Her er korgen (ikke plass til mer oppi synes eg hehe


Og her finner en halvferdige sokker….

2 pokeball luer som bare mangler den heklede rundingen og trådfesting

En minions lue….den visste eg ikke om engang….

en hodeløs og enarmet Lalylala dukke…..

og en halvferdig kjøkkenklut som eg til og med har vært så frekk å fjerne pinnen av.
(sikkert hatt bruk for den til et nytt prosjekt)


Godt ikke kurven var større.
Eneste eg trenger å gjøre nå er å kikke litt ned i kurven daglig 🙂

Ha en fin kveld 🙂

 

6 kommentarer
    1. ein hærlig kurv rett og slett. Veldig variert også. Enste problemet med den er at eg fikk lyst til å strikke noen tynne sokker att. Og vet eg ahr garn til det. Hm hihi. Får sjå om eg kan vere flin nok til å la være. Kjekt å bar strekke ut hånda og ta opp eit strikk som ein kan slappe av med. Nyt dagen uansett kva du har på planene i dag. Utevær er det hvertfall ikkje klem fra meg

    2. gretashobby: Ja her er det bare å plukke frem ting etter ting 🙂 2 pokeball luer ferdigstilt i dag.
      Ikke fått tid til mer for det har vært mye annet å gjøre, som å bake kake til en 50 års fest i morgen. Så det blir nok ikke mye strikk resten av helgen.
      Ønsker deg en fin helg 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg