Måtte bare….

En liten tur innom Obs på Amanda senteret i Haugesund i går bare for å se
om de hadde rette farger i garn til å strikke enda en Pokeball lue,
resulterte i en del mer enn Pokemon lue kan man si.

De hadde kampanje på 2 typer garn.

Det ene heter Fritid Sport og er for maskinvask,
det andre heter Strømpegarn og er også for maskinvask.
Begge er garn fra Gjesdal.

Fritid Sport er 50 % ull og 50% akryl

Strømpegarn er 30% ull 40%nylon 30% akryl


 

Pleier vanligvis ikke kjøpe garn med så mye akryl, men i går måtte eg bare kjøpe desse nøstene.
Prisen var kr 15 pr nøste, kanskje det er et tilbud som bare varer denne uken, eg vet ikke.
Har allerede strikket en lue og er halvveis på neste og synes garnet er både godt å strikke med
og ikke klør det.
Gøy med litt gøye farger så desse nøstene varer nok ikke lenge 🙂

Ha en fin fredagskveld og ei fin helg alle sammen

6 kommentarer
    1. Gøy med nytt og spennende garn. Eg liker heller ikkje garn med acryl i, men kanskje eg skulle prøve meg på det etter hvert. Litt balndings garn. Spennede å sjå kva du lager av dette. Og så hadde det vore kjekt å visst kossen det oppførte seg i vask og bruk. Spennede. Håper du får eit godt ver og at dagen din blir fin i dag. klem

    2. tepausen.blogg.no: Ja ikke alltid like lett å bare se 🙂
      Eg har fått en svakhet for gul og oker i det siste…herlige farger 🙂
      Ha en fin lørdagskveld:)

    3. gretashobby: Dette garnet kjennes bra ut og eg tenker at til luer så er det så mange av ungene og barnebarna som er litt paniske for kløing ….så det blir nok en del luer her.
      Sokkegarnet blir det sokker av.
      Skal prøve å gi en tilbakemelding når eg har vasket luer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg