Gjenbruk av seng….hokus pokus benk i hagen

Da yngste datteren skulle kvitte seg med ei seng ho hadde kjøpt på Ikea,
såg eg med en gang for meg en liten benk i hagen.
Ikke det at eg ikke har benker og sitteplasser nok, for det har eg jo i massevis,
men eg såg for meg en liten benk under bjørka.

Så eg fikk sengen og satt i gang i ei ledig kveldsstund.
Her er sengen :

Egentlig så kan eg lage 2 benker men eg starter med en og så får eg se om det blir en til.
Først demonterte eg sengen slik at eg fikk de delene eg skulle ha,
og skrudde så de delene sammen

Deretter brukte eg terrassebord til sete ,
saget til ben fremme av noen rester eg hadde liggende og kledde igjen fremme
også med terrassebord men har ikke terrassebord helt ned til bakken.
På grunn av at eg ikke klarte bestemme meg for farge på treverket ble den bare beiset lett over
med terrassebeis i første omgang.


Hokus Pokus = en liten benk i hagen

Ha en fin søndag 🙂

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg