Rotet i ei ufo korg

Lørdag med strålende sol…det er koselig.
Må bare nyte været og med hage blir en heller ikke arbeidsledig, derfor går det litt sent
med strikkinga nå om dagene. Det går på frem …men ikke så fort for å si det slik.

I dag satt eg og såg gjennom sokkeboken eg har.
Det er boken : Sokker, strikking hele året av Bitta Mikkelborg. Masse flotte sokker med fine mønster.
Husker sønn min sa…mamma at du virkelig orker å strikke så fine mønster på ullsokker.
Ullsokker er jo bare ullsokker liksom, men hvorfor skal de ikke være full av flotte mønster?
De blir jo så flotte og koselige da.

Plutselig kom eg på at eg hadde strikket noen sokker med hullmønster, men hvor i alle dager var de blitt av?
Eg visste eg hadde ikke brukt de og ikke gitt de bort.
Men den som leter den finner sies det….joda eg fant de….eller rettere sagt DEN, for det var bare en
+ vrangbord på nr 2….fant den i en ufokorg.
Der var flere ufoer også, men eg pakket korgen fort vekk 🙂


Sokken heter “Søte frøken sommer”

Fikk plutselig lyst til å strikke litt på sokker med hullmønster, kan jo ikke gå rundt med bare en sokk..
kanskje eg må utnytte lysten mens den er der.
Men aller først må eg en tur ut i solen 🙂
Ha en fin lørdag alle sammen 
 

4 kommentarer
    1. Hehe den som leter finner vennen. Denne må heilt klart få seg ein make. nydeige sokker. Trenger ikkje å strikke så mye no.No må ein vere ute og nyte finveret så lenge man har det. Blir nok tid til strikking utover høsten helt klart. Kos deg i hagen din eg skal snart nedover på sykkel. Klem

    2. gretashobby: Ja eg har en del rart rundtomkring, men prøver å ta litt no og da….kanskje det blir tomt engang om lenge lenge. Joda må nyte dagene no. Regnværet kommer tidsnok 🙂 Kos deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg