Det går rette veien

God formiddag til akkurat deg!!

Ja da er vi plutselig i gang med ei ny uke, de går fort disse ukene synes nå eg.
Skal bare se at før eg får tenkt meg om så er det jul.
Huff det der kunne nå leses på flere måter…..ene at tiden går fort  ….men også at eg
er utrulig treg hehe. Nei så treg er eg nå ikke.
Og tanken “julegaver” den er i hode hele året, allerede i januar er tanken innom, for en ting
vet de som lager hjemmelagde julegaver og det er at det tar tid, det tar en hel del mer tid
enn å stikke innom en butikk en stund for så å komme ut igjen med 2-3 gaver…..
yess…ferdig med de 2 for eksempel

Vi er midt i august og med 5 barn og nesten dobbelt så mange barnebarn så trenger en noe tid
om det skal strikkes til alle.
Har i hodet satt meg noen mål….men eg får se kor mye eg klarer.

Når eg tar meg en runde til ungene mine så har eg alltid tanker om hvor lenge slik og sånn,
men der merkes det også at tiden går fort, for fort.
Timene og dagene fyker av sted og tanker eg har hatt om at eg i tillegg skal besøke den og den,
de tankene får mer og mer press fordi tiden går rett og slett så fort.
Det er nesten så en slites mellom timer her og timer der og da kan det bli slitsomt.
Så da blir det til at eg ikke får besøkt venner eg hadde tenkt å besøke og det er jo dumt.

Det strikkes litt også og delene på jakken vokser, bare litt igjen av ryggen nå og halve ene forstykke.
Så gjenstår armer og lommer….. joda det går fremover.

Ha en fin dag ☺

 

4 kommentarer
    1. Sånn er livet min venn. Vi rekker no bare ikkje alt da. Ofte skal man rekke så mye. Kjenner godt til den der. Men eg ahr begynt å prioritere fam først og frems. Før traff eg alltid flere bloggvenner og andr evenner i Bergen, men no blir det ofte kanskje bare en og så familie. Eller ingen utenom familie. SLik er det no bare. Kan ikkje dele seg og da får ein ta det som er viktigst.
      Jakka kommer seg den ser eg ja. Julegaver, nei det ahr eg ikkje tebkt på. Får sjå om tankene kommer i hodet når alt er kome i gjenge ut i oktober en gang. Så mye rekker eg nok ikkje å lage i år. Foresten har fått ett ønske eg skal innfri til jul. Så det er klart

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg