I drivhuset akkurat no

Ting vokser og gror i drivhuset.
Det kunne nok sett mye mye bedre ut i drivhuset  men pga at eg har vært mye
på tur i sommer så er eg veldig fornøyd med tingenes tilstand for å si det slik.
Det har blitt mye mindre gjødsling enn om eg hadde vært i drivhuset hver dag og det
har også blitt en del overvanning for å hindre uttørking før eg kom igjen, og noen planter
har også tørket ut et par ganger.

Men tross alt så er eg fornøyd og med fare for å få vestlendinger på nakken så kan
eg trygt si at vestlandsværet har hjulpet meg en god det til at det er så mye liv i plantene
i drivhuset. For hadde det vært sol mesteparten av tiden så hadde nok ikke eg hatt mange
levende planter igjen der.

God søndag ☺

5 kommentarer
    1. Aldri så galt at det ikkje er godt for noko hehe. Så bra at du får litt ut av drivhuset ditt i år også. For jammen ahr du farta mye og det liker du , så da er det jo bare kjekt. MAn skal jo leve mens ein kan det. I morgen kan det vere for seint. Så da har du tatt rette valg og likevel får du høste litt i år også. 🙂

    2. gretashobby: Av 2 måneder har eg reist rundt en måned, passer meg helt fint 🙂
      Ja man bør leve litt mens en lever , ikke noe kommer i reprise.
      Ha en fin søndag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg