Ikke fått nok strikketid ….

De 2 siste dagene har eg ikke fått nok tid til å strikke på det nyeste prosjektet mitt,
nemlig en lang jakke med lommer.
Men eg har strikket en hel del i bil, men da på et annet arbeid.
Synes det er greiest med bare rettstrikk mens en sitter på i bil, da går pinnene automatisk
og eg trenger ikke se på arbeidet engang.
4 timers bilstrikking har det blitt de 2 siste dagene….
men det hjelper jo ikke på jakken.
Så i kveld måtte eg bare sette meg ned med den litt og da fikk eg gjort ferdig
ene forstykket. Bakstykket mangler ca 30 cm så er det også ferdig, så det går rette
veien absolutt.
Gleder meg til å begynne å sette sammen jakken.

Ellers har det vært en temmelig våt dag, regnet og regnet, men flott vær til masse prat
og en del huslige ting sammen med 2 av sønnene og minste barnebarnet.
Ble en traktortur blant annet og da må en jo ha kamera med selvfølgelig og som en ser
så er det ingen vannmangel.

 

2 kommentarer
    1. God morgen. Av og til så får ein strikka mindre enn ein ahr lyst til. Men slike strikk kan du jo holde på med sjølv om du skravler med dine kjære om kvelden. Tenker jakken snart er ferdig eg. Eg gleder emg til eg kan starte på nye skikkelige ting. Men mitt oppdrag fra emg sjølv er å få ferdig det som er påbegynt.
      Ja regn ahr det jammen og meg vore nok av i det siste. Men det skal jo bli bra alt fra i mrogen faktisk. HA ein flott dag klemmen

    2. gretashobby: Joda kan strikke litt på dette mens en prater men litt lett for å få ei vrang maske på feiltagelse sted sånn plutselig har eg merket .
      Men lørdagskvelden gikk til å være barnevakt så da ble det strikket en god del så det går rett vei.
      Ha en fin søndag . Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg