Masse garn

Nytt garn er i hus 🙂
Koselig å komme heim til en sofa med masse garn som datteren har hentet ut på posten for meg
mens eg var på tur. Eg bommet nemlig litt på kortid garnet skulle komme fordi eg valgte en billigere
fraktmåte og hadde derfor reist på tur når garnet kom med budbil. Så da ble det levert inn
på posten og hentet ut derfra av datteren min.

Forskjellige garntyper….lysblått bomullsgarn til å strikke håndklær……
tykt 3 trådersgarn i forskjellige farger ,
hampgarn til å hekle ei veske,
litt tynt garn som skal brukes sammen med et annet garn til noe Skappel lignende
+ noe litt spesielt garn som eg skal ha i ei jakke eg jobber med på planleggingsstadiet enda.
Hele 82 nøster med garn….og prisen ble 630 ,- inkludert frakt.

Så var det å gjøre ferdig ting en holder på med….før en starter på noe nytt i dette garnet….
DET skar seg med en gang bare så det er sagt.

I dag er det en skikkelig innedag her for de som har muligheten til det…
det bøtter ned med vann, ingen fare for tørke nei.
Regner og blåser fra alle kanter…..skulle tru det var høst.
Men eg, eg tenker vi må få litt mer sommer.

Mens eg venter så kan eg kose meg med strikk i nytt garn.
Ha en fin dag alle sammen

5 kommentarer
    1. Her var det jammen masse nytt garn ja. Bestilt fra Tyrkia eller noe siden det er så billig?. Har du erfaring med kvaliteten på garnet. Eg liker jo å kjenne på og prøve garnet før eg bestiller eg da. Og holder emg til bare norske levrendører. Hittil. Hvertfall når det gjelder å bestille garn. MAsse morro fremover her da. Ikkje slikt garn som eg kjøpte i dag hehe. Men noen nøster ble det på emg og. No skal eg fortsette emd teppet mitt. Kos deg inne. Regner litt her også no.

    2. gretashobby: Ja det er bestilt fra Tyrkia. Har kjøpt masse garn derfra og det eg har brukt så langt er eg fornøyd med. Eg har ingen grunn til å klage. Har jo en del med pris å gjøre at eg kjøper fra Tyrkia. Her har det blitt strikket med det nye garnet i hele dag, bare MÅTTE prøve det 🙂
      Ha en fin kveld

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg