Snakk om fargerike sokker.

Så kom det regndråper i kveld også. Vi har vært bra heldige med været stort sett men eg trur det har komme litt regndråper hver eneste dag denne siste turen. Som oftest har det vært om ettermiddagen eller kvelden og slik ble det også i kveld. Men eg skal ikke klage, for vi har vært heldige tross alt. Iallefall når eg har sett kor mye regn Vestlandet har fått siste uken. Det viste også tydelig på campingen vi kom til i dag, halvdelen av plassen er brun,oppkjørt og sporete etter mye regn. 

I dag ha det gått i sokkestrikk. Har 2 arbeid hele tiden nå,et “kjørestrikk” og et “stå i ro strikk.” Kjørestrikket har vært lett klutestrikk siste dagene og stå i ro strikket har vært sokker. Greitt å variere litt også. Sokkene eg nå holder på med er ankelsokker i sprakende farger.

Noe garn eg kjøpte for flere år siden til 10 kr. nøstet. Fant ut det var kun sokker eg fikk det brukt til med de “grelle” fargene

Ha en fin kveld 

 

4 kommentarer
    1. Kan vel ikkje sei anna enna t det var fargerike strikk begge deler. Men greit det. Da slipper ein mye mønster hvertfall hehe. Liten vits i mønster når det er så spraglete garn.
      Ja det ahr blitt nok regn i vest. Ser faktisk ikkje så verst ut i dag heller. I går var jo ein fin dag da, sjølv om det ikkje var storsol. Ha ein ny fin dag der du enn er. klem

    2. gretashobby: Nei mønster trenger en i alle fall ikke til desse fargerike sokkene he he.
      Akkurat avsluttet tur nr 2 i bobil og kommet i hus. Vestlandsvær så det holder spørr du meg.
      Ha en fin kveld uansett vær. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg