Måtte snakke hardt til meg selv

Når en starter på ting en ikke skulle starte på og blir overivrig
da kan en måtte snakke hardt til seg selv.
For det finnes jo grenser….eller gjør det ikke?
Det var like før eg dro med meg en haug med garn og stort prosjekt,
men eg måtte ta meg selv i ørene og si…halloooo…nå må du bremse litt.
Kofferten er full og det er jo rett og slett tull å dra med seg en haug med garn.

Det går fremover med det nystartede prosjektet nemlig,
men det er da måte på kor mye en skal ta med på tur.
Så langt er eg kommet nå….



Men etter flere runder med meg selv så blir dette arbeidet liggende litt no.
Eg er fortsatt veldig spent på resultatet men eg får ta meg sammen og fortsette når eg
er tilbake.
Det er jo viktigere å ta med ting en trenger.
Så eg finner frem noen nye nøster….og pinner….
så har eg nok jobb i dagene som kommer. Noe mindre som passer bedre
og så får eg plass til ting eg behøver i kofferten.
Kikker ned i kassen enda en gang…… men klarer stå ved bestemmelsen heldigvis.



Fortsettelse følger  🙂

9 kommentarer
    1. Hehe, godt du har styr på deg sjølv, eller hadde du det. Er no ikkje heilt trygg på det da. Kvar skal du no da? Du liker å farte hvertfall det er klart.
      Kva har du tatt med deg på tur no da. Spennede å sjå. klem

    2. gretashobby:
      Ikke alltid like lett å ha styr på om en skal begynne på noe eller ikke. Lysten går over forstanden til tider.
      Ut på tur ja. Liker sigøynerlivet eg så dette er helt flott. Fungerer fint på 5-6 kvadrat eg. No er det Østlandet som besøkes. Kongsberg akkurat no.
      Småting er best på tur…Snart ferdig med en ting…..og godt igang med en annen også.. vent og se ??
      Ha en fin dag .
      Klem tilbake.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg